כרטיסים | מלונות

החופים המומלצים ביותר באבו דאבי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

כל מה שצריך לדעת על החופים של אבו דאבי

לא במקרה אבו דאבי הפכה להיות יעד תיירותי מבוקש על ידי תיירים מכל רחבי העולם, זוהי עיר תוססת שיש לה כל כך הרבה מה להציע במגוון אדיר של תחומים, מלבד המבנים המפורסמים ושלל האטרקציות המלהיבות תוכלו למצוא באבו דאבי גם חופים לבנים ומדהימים שנחשבים לאחת האטרקציות הפופולריות בעיר.

חופי הים של אבו דאבי מתאפיינים בחול לבן ומים צלולים, יש מגוון חופים החל מחופים ציבוריים שפתוחים לנחלת הכלל ועד חופים פרטיים של בתי המלון או של אנשים פרטיים, בכל מקרה חופי הים של אבו דאבי הם בילוי מעולה אם זה למשפחה לחברים או לזוג אוהבים.

מזג האוויר באבו דאבי והשילוב של חוף הים הם פשוט אידיאליים ומתבקשים, לכן אם אתם מתכננים להגיע לאבו דאבי תוכלו לקרוא את המאמר הבא ולבחור את חוף המתאים לכם באבו דאבי.

רצועת החוף המדהימה של אבו דאבי
רצועת החוף המדהימה של אבו דאבי

אבו דאבי חופים מומלצים שאסור לפספס

חוף קורניש – החוף מחולק לשלושה אזורים, אזור ליחידים וקבוצות, אזור מיועד למשפחות ואזור במיוחד לילדים קטנים, אורכה של הטיילת על שפת הים הוא ארבעה קילומטרים ויש שבילי ההליכה ספסלים וגנים המשקיפים על המפרץ.

באזור של חוף קורניש יש אזורי משחקים לילדים, שבילי אופניים ושבילי הולכי רגל בנפרד, יש בתי קפה ומסעדות  וגם שפע של מתקני ספורט בחינם, כמו למשל מגרשי כדורעף ומגרשי כדורגל, כמו כן יש גם פעילויות ספורט ימי כמו למשל סירת מנוע מהירה או אופנוע ים, 

חוף קורניש פתוח כל השבוע בין השעות 8:00 עד 20:00.מחיר כניסה לחוף הוא שלושים וחמישה שקלים למבוגר ו שתיים עשרה שקלים לילדים מתחת לגיל 12, ילדים מתחת לגיל חמש נכנסים בחינם. כיסא נוח יעלה לכם מחיר סמלי. 

חוף סעדיית – אחד החופים היפים ביותר בכל איחוד האמירויות, זהו חוף שלו וטבעי ומקסים, רצועת החוף של סעדיית היא ארבע מאות מטר והמים בצבע טורקיז מדהים, יש בחוף מקלחות וחדרי הלבשה, כסאות נוח, מגבות ולוקרים להשכרה. 

חוף סעדיית הוא חוף רגוע מאוד ומתאים למשפחות עם ילדים קטנים, זהו המקום המושלם לברוח מההמולה של העיר, אין בחוף פעילויות ספורטיביות וזהו אחד החופים הכי מרגיעים באבו דאבי.

החוף פתוח כל יום החל מ 8 בבוקר עד השקיעה, מחיר כניסה לחוף לאדם מבוגר הוא שמונים שקלים לאדם בוגר ארבעים וחמישה שקלים לילדים עד גיל 12 ילדים עד גיל חמש נכנסים חינם.

חוף זאיה – אחד מחופי היוקרה של אבו דאבי, החוף ממוקם באי שכדי להגיע אליו תצטרכו לשוט עשר דקות, אך כאשר אתם מגיעים לחוף זה נראה כאילו אתם מנותקים מהעולם כולו, יש בחוף מגוון גדול של פעילויות ימיות ברמה הכי גבוהה

למי שרוצה להתפנק יש בחוף ספא מצויין הוא נקרא ספא זאיה עם מגוון גדול של טיפולים במחירים לא רעים בכלל, חוף זאיה מציע גם שפע של מסעדות מעולות ומגוונות יש מסעדה מקסיקנית מצוינת או מסעדת גריל טובה יש גם מסעדה אשר מתמחה בפירות ים.

אין ספק שחוף זאיה הוא אחד החופים שתיירים שמבקרים בו הכי אוהבים לצלם מפני שהרקע והנוף לגמרי נראים כמו גן עדן, ואם אתם אוהבים לצלול חוף זאיה הוא ספוט מצוין לצלילה גם עבור מתחילים וגם לאלה המתקדמים, המחיר של החוף הוא לא זול ויעלה לכם ארבע מאות שמונים דולר לבן אדם, החוף פתוח כל יום החל מ 10:30 עד 23:00.

שייט בחופי אבו דאבי
שייט בחופי אבו דאבי

חוף אל מאיה איילנד – זו חוף שמתאים מאוד לצעירים שרוצים לבלות באבו דאבי, אל מאיה הוא חוף שמקיים מסיבות חוף מעולות עם תקליטנים מובילים, בכל יום שישי מתקיימת מסיבה לצד הבריכה שנושקת לחוף הים אלה מסיבות שנחשבות לטובות ביותר באבו דאבי ומגיעים אליהן תיירים מכל רחבי העולם.

החוף מבודד לחלוטין וכדאי להגיע אליו תצטרכו לעלות על סירה מרציף ליד ארמון חאלדיה רייהאן שם ברציף יש חברה שמסיעה אתכם בשעות היום הסירה יוצאת כל עשרים דקות,

 השייט לחוף לוקח משהו כמו עשרים דקות ואתם מגיעים אל אתר נופש מבודד באמת על אי מול חופי קורניש. המסיבות מתקיימות בשישי שבת מעשר בבוקר עד שמונה בערב, שימו לב שיש להזמין מקומות מראש.

חוף יאס – האי יאס הוא אחד המקומות הפופולריים ביותר באבו דאבי ומקור גאוותה של העיר, זהו אי מלאכותי מלא בכל מגוון האטרקציות האפשרויות שאחת מהן היא חוף הים המקסים שלו, אחד החופים הכי מומלצים באבו דאבי וגם אחד האהובים ביותר.

יש בחוף שפע של פעילויות החל מפעילויות ספורט ימיות ועד לפעילויות לילדים, באזור של החוף יש ברים ומסעדות מעולות, זה נחשב לאחד האזורים הקולינרים הטובים ביותר באבו דאבי יש מגוון גדול של מסעדות עם מטבחים מרחבי העולם, מומלץ לחקור את האי ולגלות את האטרקציות המדהימות שיש בו מלבד חוף הים היפיפה.

החוף  פתוח כל השבוע החל מ 10:00 עד 19:00 בערב, מחיר כניסה לאדם מבוגר הוא מאה שקלים, לילדים עד גיל אחת עשרה מחיר הכניסה הוא חמישים שקלים

חוף אל באחר – רצועת חוף ספורטיבית במיוחד עם חדר כושר חיצוני חינם, מגרשי כדורגל, כדורעף וכדורסל, חוף מומלץ מאוד לביקור עם הילדים יש להם מבחר גדול של פעילויות מעולות וגם אזור משחקים גדול שהם יכולים לשחק בו בזמן שאתם נחים או לוגמים קוקטייל טעים.

יש באזור החוף מסעדות רבות ומגוונות וגם אזור של חנויות כך שתוכלו לבלות בים וגם אולי לקנות חולצה חדשה, חוף אל באחר פתוח כל ימות השבוע החל משבע בבוקר עד השקיעה.

השקיעה המדהימה אל מול חופי אבו דאבי
השקיעה המדהימה אל מול חופי אבו דאבי

שאלות ותשובות בנוגע לחופים המומלצים ביותר באבו דאבי

כן יש חופים מעולים ומומלצים באבו דאבי, יש לעיר רצועת חוף מדהימה ואתם יכולים למצוא חופים ציבוריים מעולים וגם חופים פרטיים יוקרתיים.

כמובן יש מסיבות חוף מומלצות באבו דאבי, חוף אל מאיה זהו חוף פרטי ומבודד שנמצא באי והוא מקיים מסיבות חוף כל יום שישי ושבת בהחלט שווה.

כן כל החופים הציבוריים באבו דאב מעולים לביקור עם הילדים, יש בהם את כל השירותים הנדרשים, אזורי משחק לילדים וגם פעילויות.

חלק כן וחלק לא, יש חופים ציבוריים שהכניסה אליהם היא לגמרי חינם, ויש חופים פרטיים שיש לשלם כדי להיכנס אליהם, בדרך כלל הכניסה לחופים בתשלום מקנה לכם הטבות. 

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה באבו דאבי מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על אבו דאבי!