כרטיסים | מלונות

שופינג באבו דאבי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

כל מה שצריך לדעת על קניות באבו דאבי

אין אחד שלא אוהב קניות בטח לא שאנו מטיילים בחו"ל, אבו דאבי היא גן עדן עבור חובבי שופינג, כמעט בכל מקום בעיר תוכלו למצוא איפה לקנות ומה לקנות, 

תוכלו למצוא בעיר החל מבוטיקים יפים, קניונים ענקיים, חנויות אטרקטיביות ועד שווקים שוקקי חיי אפשר לומר שבאבו דאבי יש משהו לכולם, רוב הקניונים באבו דאבי צמודים למלונות מה שהופך את הקניות באבו דאבי לקלים יותר, מלבד הקניונים של דובאי, יש גם שווקים ערביים מסורתיים רבים ברחבי העיר שמוכרים מוצרים ערביים אותנטיים ומסורתיים.

אתם יכולים למצוא באבו דאבי חנויות יוקרה במחירים מאוד יקרים לצד מציאות מעולות במחירים מעולים, לכן הכנו עבורכם רשימה של איפה לקנות באבו דאבי וגם את כל הקניונים השווים של העיר.

איפה לקנות באבו דאבי כל הקניונים השווים של העיר
איפה לקנות באבו דאבי וגם את כל הקניונים השווים של העיר.

הקניונים המובילים באבו דאבי

קניון מרינה אבו דאבי (Marina Mall) – קניון המרינה הוא אחד הקניונים המובילים באבו דאבי יעד קניות שמושך אליו אינספור תיירים ומקומיים לאורך כל השנה, זהו קניון ענק המשתרע על שטח של מאה עשרים אלף מ"ר על פני חמש קומות ויש בו יותר מארבע מאות חנויות ועוד מגוון גדול של שירותים ואטרקציות.

בין החנויות הרבות בקניון תוכלו למצוא את המותגים המובילים בעולם כולל מותגי מעצבים ואופנת יוקרה, חנויות כלבו, חנויות ריהוט לבית וחנויות אלקטרוניקה., יש בקניון אולם תצוגה של רכבי מרצדס בנץ שמציג את הדגמים הכי חדשים ומתקדמים של החברה שווה להציץ.

מלבד מבחר גדול של חנויות יש בקניון המרינה באבו דאבי גם מגוון גדול של מסעדות החל ממסעדות של אוכל רחוב ועד למסעדות יוקרה וגורמה, תוכלו למצוא תחנות אוטובוס אשר ממוקמות מול הקניון ומספקות גישה נוחה לאזורים שמסביב.

שעות פעילות: ראשון עד חמישי 10:00 עד 22:00 שישי שבת 10:00 עד חצות

כתובת: Marina Mall 18 St, Abu Dhabi United Arab Emirates

קניון יאס (Yas Mall) – האי יאס זהו אי מלאכותי באבו דאבי המשמש כמרכז פנאי ובידור, קניון יאס הוא קניון אדיר בגודלו ומכיל שלוש מאות שבעים חנויות שונות, כמובן שתוכלו למצוא את כל המותגים המובילים ואת כל השירותים.

מלבד חנויות יש בקניון גם מסעדות מעולות בתי קפה וקיוסקים, אחת האטרקציות שלא כדאי לפספס בקניון יאס זה בית הקולנוע המתקדם במיוחד אחד הקולנועים הגדולים ביותר באבו דאבי המשדר סרטים בטכנולוגיה הכי מתקדמת בעולם, 

אחת האטרקציות המתאימות בעיקר אם אתם מגיעים לאבו דאבי עם הילדים זהו מתחם המשחקים פאן וורקס, שתי קומות עמוסות באטרקציות מהראשונות בעולם, טיולי הרפתקאות, משחקי וידאו, אזור משחק ענק רך, סדנאות למידה, מגרשי משחקים לפעוטות ועוד.

שעות פעילות: ראשון עד חמישי 10:00 עד 22:00  שישי שבת 10:00 עד חצות

כתובת: Yas Island – Yas West – Abu Dhabi – United Arab Emirates

קניון אל וואדה (AL WAHDA) – בלב העיר אבו דאבי נמצא קניון אל וואדה אחד מנקודות יעד הקניות המובילות בעיר, זהו גם אחד הקניונים האהובים ביותר בעיר ומדי שנה מבקרים בו יותר מעשרים מיליון אנשים.

הקניון מכיל שלוש מאות חמישים חנויות החל מחנויות של המותגים המוכרים ועד חנויות כלבו המוכרות כמעט הכל, קניון אל וואדה זכה ארבע פעמים ברציפות בתואר הקניון הכי טוב באבו דאבי ומלבד חנויות יש בו עוד המון אטרקציות כמו למשל בית קולנוע מתקדם עם חמש עשרה אולמות.

הקניון מושלם לביקור עם ילדים, תוכלו למצוא מגוון גדול של אטרקציות לכל המשפחה כמו למשל לייזר טאג אזור משחקים ענק, ואזור רכיבה על גלגיליות.

שעות פעילות: ראשון עד חמישי החל מ 10:00 עד 23:00 שישי שבת 10:00 עד חצות

כתובת: Al Asalah St – Zone 1E19 – E19 – Abu Dhabi

קניון הגלריה (THE GALLERIA) – אחד הקניונים המיוחדים באבו דאבי עם עיצוב מדהים המציע שופינג, אוכל ובידור ברמה הכי גבוהה, הקניון מכיל ארבע מאות חנויות ומתוכם מאה מסעדות זהו מרכז קולינרי מדהים מומלץ ביותר.

תוכלו למצוא בקניון הגלריה מותגי על וחנויות יוקרה המתמחות באופנה ותכשיטים יוקרתיים במיוחד, המסעדות בקניון מציעות אוכל מכל רחבי העולם כאשר אתם יכולים למצוא אוכל רחוב עד למסעדות יוקרה הכי נחשבות באבו דאבי.

מלבד חנויות ומסעדות יש בקניון אטרקציות מעולות כמו קולנוע איימקס היחיד באבו דאבי, כמו כן יש בקניון אטרקציה מטריפה של פארק נשיונל גאוגרפיק אחת האטרקציות המושלמות לכל המשפחה, על גג הקניון תוכלו למצוא שלושה פארקים נוספים שבכל אחד מהם יש אטרקציות אחרות.

שעות פעילות: ראשון עד חמישי: 10:00 עד 22:00 שישי, שבת: 10:00 חצות.

כתובת: 07 Hamouda Bin Ali Al Dhaheri Street, Al Maryah Island, Abu Dhabi

קניון מושריף (Mushrif Mall) – קניון ענק עם שלוש קומות אשר משתרע על שטח של חמישים ושש אלף מ"ר של קניות ובידור, הקניון מכיל מאתיים חנויות של המותגים המובילים ומבחר חנויות החל מחנויות אלקטרוניקה ועד חנויות כלבו.

מתחם האוכל של קניון מושריף הוא ענק ויש בו מסעדות מכל הסוגים זהו מתחם האוכל הגדול ביותר במזרח התיכון, אחת האטרקציות של הקניון זהו השוק שמתקיים בו שנחשב לשוק המקורה הגדול ביותר באבו דאבי, יש גם המון אטרקציות בקניון שתוכלו לעשות גם אם אתם אם הילדים באבו דאבי.

שעות פעילות: ראשון עד רביעי 10:00 עד 22:00, חמישי עד שבת 10:00 עד 23:00.

כתובת: Sheikh Rashid Bin Saeed St – Zone 1 – Abu Dhabi

אבו דאבי היא גן עדן אמיתי לחובבי שופינג
אבו דאבי היא גן עדן אמיתי לחובבי שופינג

שאלות ותשובות בנוגע לשופינג באבו דאבי הקניונים השווים ביותר באבו דאבי

כן אבו דאבי היא גן עדן אמיתי לחובבי שופינג יש ברחבי העיר מספר קניונים ברמה הכי גבוהה ובדרך כלל תמצאו בהם את המותגים המובילים ואזורי בידור לכל המשפחה.

המחירים לא זולים במיוחד אבל בהחלט אפשר למצוא מציאות מעולות, צריך קצת להסתובב ולחפש בסוף תמצאו.

יש כמה קניונים מומלצים באבו דאבי, לכן מומלץ אם אתם מחפשים לעשות קניות באבו דאבי לבקר ביותר מאחד.

כן בדרך כלל הקניונים ממוקמים ליד בתי המלון והם נמצאים באזורים מרכזיים כך שרוב הסיכויים שתמצאו אותם בקלות.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה באבו דאבי מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על אבו דאבי!