כרטיסים | מלונות

קאסר אל חוסן

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

כל מה שצריך לדעת על קאסר אל חוסן

כאשר אנו מתכננים טיול לאבו דאבי בדרך כלל אנו חושבים על האטרקציות המלהיבות והמודרניות של העיר שהולכת ומתפתחת במהירות הבזק, אך לאבו דאבי יש גם היסטוריה מאוד מעניינת ששווה לחקור כאשר אתם מגיעים לביקור בעיר הבירה של איחוד האמירויות.

קאסר אל חוסן זהו מבנה האבן העתיק ביותר באבו דאבי זוהי מצודה ששימשה כארמון של השליטים, המצודה נועדה להגן על המים המתוקים שהיה קשה להשיג באותם שנים, לאורך השנים התגוררו במצודה שליטים אך מאז שנת שישים ושש המקום הפך להיות פתוח לציבור הרחב.

ביקור בקאסר אל חוסן זוהי אטרקציה שלא כדאי לכם לפספס מלבד המצודה יש עוד אטרקציות נוספות במקום, כולל מוזיאון המכיל חפצי תרבות של האמירויות המתוארכים לששת אלפים שנה אחורה בהיסטוריה.

קאסר אל חוסן זהו המבנה העתיק ביותר באבו דאבי
קאסר אל חוסן זהו המבנה העתיק ביותר באבו דאבי

למה כדאי לבקר בקאסר אל חוסן

עד לפני לא הרבה זמן אבו דאבי הייתה כפר דייגים קטנטן בלב המדבר, כיום אבו דאבי הפכה להיות עיר סופר מודרנית פורצת דרך ושוברת שיאים, 

קאסר אל חוסן זהו המקום המושלם עבורכם ללמוד את ההיסטוריה המעניינת של אבו דאבי ושל איחוד האמירויות בצורה יוצאת מן הכלל מעניינת.

קאסר אל חוסן זהו המבנה העתיק ביותר באבו דאבי אשר נשמר ושומר בצורה מעולה וכיום הוא הפך להיות מוקד תיירותי שמושך אליו אינספור תיירים מכל רחבי העולם, הוא הוקם בשנת אלף שבע מאות שישים ואחת ואפילו המגדל שמירה המפורסם שלו שרד.

בהמשך השנים נבנה מבנה נוסף בחלק הפנימי של המבנה ששימש כארמון של האמיר, בשנת אלפיים ושמונה עשרה קאסר אל חוסן,

 הפך להיות מוזיאון אשר מציג בצורה נפלאה את ההיסטוריה של האמירויות באמצעות פריטים ארכיאולוגים נדירים בני ששת אלפים שנה ואף יותר.

ביקור בקאסר אל חוסן זוהי חוויה נפלאה מלבד המבנים המרשימים במקום יש לכם את המוזיאון המעולה וגם את בית האמנים שם מתקיימות הופעות מרהיבות של מופעי בזים מאולפים, מופעי מוזיקה מקומית , שירה, מופעי ריקוד ומופעי תרבות מקומית, 

כמו כן תוכלו לראות בבית האמנים גם מלאכת יד מסורתית המיוצרות בזמן אמת, כולל טלי, סוג של רקמת משי או כותנה, אל סאדו זהו מנהג אריגה בדואי המשמש ליצירת דפוסי לבוש וקליידוסקופיים כאלה שעושים בתוך בקבוקי חול קטנים ויפים.

בכל יום יש במקום אירועים שונים כך שבכל ביקור במקום זה יהיה מעט שונה, קאסר אל חוסן זהו אחד המקומות המומלצים ביותר לביקור באבו דאבי ובהחלט כדאי לקחת אותו בחשבון כאשר אתם מתכננים את הטיול שלכם לאבו דאבי המקסימה.

מה צריך לדעת לפני ביקור בקאסר אל חוסן

לפני ביקור בקאסר אל חוסן חשוב לדעת כמה דברים, מחיר כרטיס כניסה עולה שבע יורו ויש לרכוש אותו ברשת, לאחר הרכישה אתם מקבלים את הכרטיס לטלפון הנייד שלכם ותצטרכו להראות אותו בכניסה למקום

כרטיס שאתם רוכשים ברשת באתר כרטיסים מעניק לכם גישה לקאסר אל חוסן גישה לבית האמנים גישה לבית אל גאווה, בית קפה חמוד שיש בו מופעים אותנטיים מרשימים שלא כדאי לכם לפספס, מדי יום יש  פעילויות יומית וסיור מודרך זה כלול בכרטיס אך כדי להשתתף יש להודיע זאת בקופות.

בנוסף הכרטיס מקנה לכם גם כניסה מהירה ללא המתנה בתור, וגם עשר אחוז הנחה בחנות של קאסר אל חוסן, חנות מזכרות המוכרת מזכרות מעולות שתוכלו לרכוש ולהיזכר בטיול שלכם לאבו דאבי, 

הסיור במקום בהחלט מתאים לילדים שיכולים גם להתרשם מהיופי של המבנה וגם להשתתף בפעילויות יומיות המתקיימות במקום.

ביקור בקאסר אל חוסן זוהי אטרקציה שלא כדאי לכם לפספס
ביקור בקאסר אל חוסן זוהי אטרקציה שלא כדאי לכם לפספס

שאלות ותשובות בנוגע לקאסר אל חוסן

שעות הפעילות של המקום הן כל השבוע החל מעשר בבוקר עד תשע בלילה מלבד יום שישי, שעות הפעילות החל משתיים בצהריים עד עשר בלילה

קאסר אל חוסן נמצא בכתובת: רחוב שייח ראשיד בן סעיד אל מקטום, אבו דאבי, ניתן להגיע באמצעות אוטובוס קו מספר 41, 43 או 44, יש באזור של קאסר אל חוסן אטרקציות בולטות נוספות כך שלא אמורה להיות לכם שום בעיה למצוא את המקום בקלות.

המחיר של כרטיס כניסה לקאסר אל חוסן מאתר כרטיסים עולה החל משבע יורו והוא כולל כניסה למתחם, לבית האמנים, לבית הקפה, תוכלו לקבל גם סיור הכלול בכרטיס אך תצטרכו לידע אותם בקופה שאתם מעוניינים בו.

קאסר אל חוסן זהו המבנה הכי עתיק באבו דאבי, זהו מבנה מרשים ביותר אשר שימש כמצודה וכארמון עבור האמיר, כיום זהו אחד האתרים התיירותיים הכי אוהבים על ידי תיירים מכל רחבי העולם בהחלט אטרקציה מומלצת ושווה.

כאן ניתן לרכוש כרטיסים

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה באבו דאבי מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על אבו דאבי!