כרטיסים | מלונות

מה יש לעשות באבו דאבי 3 ימים?

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

Powered by GetYourGuide

ברוכים הבאים לאבו דאבי, המקום שבו החול פוגש את הים, ויוקרה פוגשת מסורת תחת השמש הזהובה. עיר זו, בירת איחוד האמירויות הערביות, היא יותר מסתם יעד נסיעות; זהו קנבס של חוויות שמחכות להיצבע בצבעי הרפתקאות, תרבות וזיכרונות בלתי נשכחים.

דמיינו שאתם נכנסים בין דלתות ההיסטוריה, מתמכרים לפלאים קולינריים שמפתים את בלוטות הטעם שלכם, ויוצאים לספארי מדברי שעוצר את נשימתכם. אבו דאבי, עם הארכיטקטורה המרהיבה שלה, המורשת התרבותית העשירה והאנרגיה התוססת שלה, מציעה פסיפס של פעילויות שיכולות למלא את מסלול הטיול שלכם במשך ימים ארוכים. אבל מה אם יש לך רק 3 ימים לספוג את הוד מלכותו?

מבוא

ברוכים הבאים לאבו דאבי, בירת איחוד האמירויות הערביות, עיר שבה יוקרה פוגשת מסורת, ויוצרת יעד טיול שאין שני לו. ממוקמת בקצה המפרץ הערבי, אבו דאבי מזמינה עם תערובת מרגשת של מורשת מושרשת ומודרניות מסחררת. בין אם אתם נמשכים לפיתוי של קניות בבוטיקים ברמה עולמית, לחקור דיונות חול עצומות, או לטבול את עצמכם באוצרות תרבות, אבו דאבי מציעה מגוון של חוויות כדי לספק את תאוות הנדודים של כולם.

עיר קורנת זו היא לא רק על השפע של גורדי השחקים שלה, אלא גם על העושר של התרבות שלה ואת החמימות של האירוח שלה. במהלך שלושת הימים הקרובים, תמצאו את עצמכם שבויים במסלול שמבטיח להעסיק את החושים שלכם ולהשאיר אתכם עם זיכרונות שיימשכו לכל החיים. מהפאר האדריכלי של המסגד הגדול שייח זאיד ועד ליכולת האמנותית המוצגת בלובר אבו דאבי, כל אתר וחוויה נבחרו בקפידה כדי להציג את הקסם הייחודי של העיר.

כאשר אנו יוצאים למסע קסום זה יחד, התכוננו לשנות את תפיסותיכם המוקדמות לגבי המזרח התיכון. אבו דאבי היא עיר המתגאה בכך שהיא מקבלת מבקרים בזרועות פתוחות, ומציעה שפע של פעילויות המספקות את טעמם של כל המטיילים. התכוננו לחקור, לחוות ולהתפנק בכל מה שיש לאבו דאבי להציע במהלך שלושה ימים מרגשים.

יום 1: לטבול בתרבות

כשיוצאים למסע לאבו דאבי, אי אפשר להתעלם מהזוהר והמגנטיות הרוחנית של המסגד הגדול שייח זאיד, אבן פינה של טבילה תרבותית. כשהשמש זורחת, מטילה זוהר זהוב רך על השיש הלבן המסנוור שלה, מתאספים מבקרים מרחבי העולם, מוכנים לצעוד לעולם שבו פאר אדריכלי פוגש משמעות רוחנית עמוקה. עם 82 כיפותיו, יותר מ -1,000 עמודים, והשטיח הגדול ביותר בעולם בעבודת יד, המסגד הוא לא רק מקום פולחן אלא סמל לתערובת ההרמונית של תרבויות שאבו דאבי מגלמת.

המסגד מקבל בברכה אנשים מכל הדתות, ומציע הזדמנות ייחודית לחקור מסורות אסלאמיות ומורשת אמירתית. סיורים מודרכים מבהירים את נפלאות האדריכלות של המסגד, כולל האמנות האסלאמית המורכבת והנברשות המרהיבות המעטרות את אולמותיו, וממחישים את האחדות והמגוון שאיחוד האמירויות דוגלת בהם. פלא אדריכלי זה, הקרוי על שמו של מייסד איחוד האמירויות הערביות, שייח זאיד בן סולטאן אל נהיאן, מגלם את חזונו לאחד את העולם באמצעות אמנות, תרבות ואמונה.

כשאתם דורכים ברכות על שטיחי הקטיפה, האווירה השלווה מעודדת רגע של הרהור. המסגד אינו רק תחנת סיור; זוהי הזמנה לחוות את המהות הרוחנית של אבו דאבי. כשעוסקים באתר זה, מרגישים חיבור לנרטיב הרחב יותר של ההיסטוריה העשירה של אבו דאבי והמורשת התרבותית שלה. ואכן, כפי שנראה בהמשך במהלך חגיגת קניות בקניון מרינה, אבו דאבי משלבת בצורה חלקה מסורת ומודרניות, ומציעה חוויה רבת פנים לכל מי שמבקר.

על ידי התחלת ההרפתקה שלך באבו דאבי במסגד הגדול שייח זאיד, אתה לא רק מבקר ציון דרך; אתם שוקעים בנשמתה של העיר, נותנים את הטון לחוויות מאירות העיניים שמחכות לכם.

יום 2: אמנות והיסטוריה

כשהשמש זורחת ביום השני באבו דאבי, התכוננו להתמכר לחקירה המגשרת בין העבר להווה באמצעות אמנות והיסטוריה. הלובר אבו דאבי, מגדלור של סינתזה תרבותית וגאונות אדריכלית, מחכה להעביר אתכם על פני זמנים וציוויליזציות. מוזיאון זה, השוכן באי סעדייאט, עומד לא רק כגן עדן לאוהבי אמנות אלא גם כעדות לנוף החזון של אבו דאבי.

כיפת הלובר אבו דאבי, פלא ארכיטקטוני, מטילה גשם קסום של אור, המחקה את יחסי הגומלין בין השמש והצללים במדינה הערבית המסורתית. כשנכנסים פנימה, עולם של אמנות נפרש לנגד עיניכם, המשתרע על פני אלפי שנים ומציג יצירות מכל קצוות תבל. כאן, פיקאסו יושב לצד פסלונים מצריים עתיקים, ומגילות סיניות חולקות חלל עם חפצים מחצי האי ערב, ומציגות את הסיפור המשותף של האנושות על עשייה אמנותית והישגים.

גלריות המוזיאון מסודרות לפי נושאים, ומעודדות את המבקרים ליצור קשרים בין תרבויות ותקופות זמן שונות. תמצאו את עצמכם במסע שלא רק מחנך אלא גם מעורר השראה, כאשר כל יצירה מספרת סיפור של יצירתיות וחוסן אנושי. מעבר לאוסף הקבוע שלו, הלובר אבו דאבי מארח לעתים קרובות תערוכות מתחלפות, המביאות אמנים עכשוויים לדיאלוג עם הנרטיבים ההיסטוריים של אוספיו.

לאחר טבילה באמנות ובהיסטוריה של הלובר אבו דאבי, קחו רגע לחשוב על חוויות אלה באחד מבתי הקפה על קו המים של המוזיאון. בעודכם לוגמים קפה ארומטי או טועמים מעדנים מקומיים, תנו לנופים עוצרי הנשימה של קו הרקיע של אבו דאבי ומי המפרץ הערבי השלווים לשמש רקע מושלם להרפתקה התרבותית שלכם. שילוב זה של אמנות, היסטוריה ויופי טבעי מתמצת את מהות המסע שלכם באבו דאבי, והופך את היום השני שלכם לבלתי נשכח באמת.

יום 3: תענוגות קולינריים

לחקור את מעמקי הנוף הקולינרי של אבו דאבי דומה ליציאה למסע מפתה דרך טעמי המזרח התיכון, ומעבר לו. כשהשמש זורחת ביום השלישי שלכם בעיר התוססת הזו, הכינו את עצמכם לפינוק במטבח המקומי שמבטיח להיות מאיר עיניים כמו שהוא טעים. סצנת האוכל של אבו דאבי היא תערובת מענגת של מנות ערביות מסורתיות, מועשרות בטעמים מכל רחבי העולם, המציעות משהו לכל חיך.

המסע הקולינרי מתחיל באופן אידיאלי בביקור באחד השווקים ההומים של העיר, שם האוויר ריחני עם תבלינים ועשבי תיבול 🌿 שהם החיוניים לבישול האמירתי. כאן, יצירת קשר עם ספקים מקומיים לא רק מספקת תובנות לגבי המרכיבים המהווים את עמוד השדרה של המטבח באזור, אלא גם משמשת הצצה אינטימית למסורות הקולינריות שעיצבו את אבו דאבי. טעימות של אוכל רחוב כמו שווארמה או פלאפל מציעות היכרות מהירה וטעימה עם האוכל המקומי.

לחוויה סוחפת יותר, שקלו להשתתף בשיעור בישול שבו תוכלו ללמוד את אמנות המטבח האמירתי משפים מקומיים. מנות כגון Harees או Majboos מספקות חלון לנשמת המורשת הקולינרית של האזור. המסע הגסטרונומי של היום עשוי להתקרב לאחד מבתי האוכל היוקרתיים של אבו דאבי, שם טעמים מסורתיים מוצגים לעתים קרובות עם טוויסט מודרני, המציג לראווה את מעמדה המתפתח של העיר כיעד אוכל.

אם תסיימו את היום עם טעימה של משהו מתוק, קינוחים ערביים מסורתיים כמו לוקאימאת, כדורי בצק קטנים מטוגנים בשמן עמוק ומזלפים עליהם סירופ תמרים, או גלידה מתוחכמת יותר עם זעפרן, בוודאי יותירו רושם מתמשך. התענגות על התענוגות הקולינריים של אבו דאבי אינה קשורה רק להנאה מאוכל משובח; זוהי חוויה תרבותית מעשירה המשלבת את העבר עם ההווה, ומזינה את הגוף והנפש. בדיוק כפי שהרפתקת הספארי המדברית מותירה אתכם משתאים מהיופי הטבעי (כאמור), החוויות הקולינריות באבו דאבי מבטיחות מסע בלתי נשכח דרך הטעם.

הרפתקה בשעות היום: ספארי במדבר

חשיפת המהות של אבו דאבי דורשת צעד מעבר לפלאי האדריכלות של העיר אל לב המדבריות רחבי הידיים שלה. הרפתקה בשעות היום באבו דאבי אינה שלמה מבלי לחוות את הריגוש של ספארי 🏜️ מדברי. חוויה ערבית מובהקת זו משלבת את יופיו הגולמי של הנוף עם פעילויות מלאות אדרנלין, שנועדו לשבות את רוח ההרפתקנות בכל מטייל.

המסע מתחיל בדרך כלל בניגוח דיונות, פעילות באוקטן גבוה שבה רכבי 4X4 מנווטים בדיונות החול הסוערות, ומציעים לנוסעים נסיעה דמוית רכבת הרים במדבר. הנהגים המיומנים מתמרנים בדיונות החול בדיוק מדהים, ומבטיחים בטיחות והתרגשות כאחד. לאחר נסיעה מלהיבה זו, האורחים נהנים לעתים קרובות ממגוון פעילויות בדואיות מסורתיות. רכיבה על גמלים מציעה דרך רגועה יותר אך בלתי נשכחת באותה מידה לחצות את המדבר, ומאפשרת למטיילים לחוות שיטות תחבורה של נוודים קדומים.

יתר על כן, ספארי מדברי באבו דאבי מהווה הזדמנות להתעמק בתרבות הבדואית העשירה. המבקרים יכולים לקשט את עצמם בקעקועי חינה מורכבים, לחזות בתצוגות בזים מרהיבות ולהתענג על קפה ערבי מסורתי. כשהשמש שוקעת, מטילה את גוונה הזהוב על המדבר האינסופי, תיירים מתאספים סביב מדורות ללילה של טבילה תרבותית. ריקודי בטן מרתקים ומופעי טנורה תחת כיפת השמיים זרועי הכוכבים סוגרים הרפתקה בלתי נשכחת זו.

ספארי מדברי באבו דאבי לא מציע רק בריחה אל השממה; זהו שער להבנת נשמתה של העיר, הממזג את הריגוש שבחקירה עם הארה תרבותית. כאמור, ביקור במסגד הגדול שייח זאיד מספק צלילה עמוקה לתוך המורשת של איחוד האמירויות, ושילוב חוויה זו עם ספארי מדברי מבטיח הערכה מקיפה של ההיסטוריה העשירה והתרבות התוססת של אבו דאבי.

חיי לילה ובילויים

כשהשמש שוקעת על העיר הנוצצת אבו דאבי, הדופק התוסס של חיי הלילה שלה מתחיל לפעום. עולם רחוק מאוד מיופיו השליו של המסגד הגדול שייח זאיד, אותו חקרנו ביום הראשון, נפרש. העיר, הידועה בפאר ובפאר שלה, הופכת למגרש משחקים קוסמופוליטי, ומציעה שפע של אפשרויות עבור אלה המעוניינים לחקור את הסצנה שלאחר רדת החשיכה. חיי הלילה של אבו דאבי פונים לקהל מגוון, החל ממחפשי יוקרה ועד חובבי תרבות, ומציעים משהו ייחודי לכל מבקר.

אחד מיעדי החובה לבילוי לילי בלתי נשכח הוא מגוון הברים היוקרתיים הניצבים על גבי כמה מהמלונות היוקרתיים ביותר בעיר. במסעדה תוכלו להתפנק עם קוקטיילים שהוכנו במומחיות בעודכם סופגים נוף פנורמי של קו הרקיע של העיר. השילוב בין התרבות האמירתית המסורתית ביום לבין האווירה המודרנית והקוסמופוליטית בלילה מספק נרטיב משכנע של אופייה הדינמי של אבו דאבי.

עבור אלה הנוטים לחוויות תרבותיות, אבו דאבי מציעה מגוון רחב של הופעות ואירועים, החל ממופעי מוזיקה מסורתיים ועד הופעות חיות עכשוויות. הדינמיות התרבותית של אבו דאבי מוחשית כאשר מוסיקה ערבית מסורתית משתלבת בצורה חלקה עם האווירה המודרנית של העיר, ויוצרת אווירה קסומה ששובה מבקרים ומקומיים כאחד.

טרקליני הגג באבו דאבי הם לא רק על הנופים עוצרי הנשימה או האווירה היוקרתית; הם עוסקים בחוויה של נתח מאורח החיים המפואר של העיר. לכל טרקלין אופי ייחודי משלו, המציע שילוב של רגיעה, בידור ופינוק. בין אם אתם מחפשים להירגע אחרי יום של הרפתקאות במדבר או מחפשים לחוות את האווירה המודרנית של העיר, חיי הלילה של אבו דאבי מבטיחים מגוון חוויות שמתאימות לכל טעם ומצב רוח, ומתמצתות את המהות של נסיעות יוקרה.

קניות אקסטרווגנזה בקניון מרינה

למי שמתענג על התענוג של טיפול קמעונאי, אבו דאבי מציגה אוצר מפואר הממתין להתגלות בקניון מרינה. מקדש קניות זה עומד כמגדלור של שפע, מושך מבקרים עם הארכיטקטורה המרהיבה שלו המשקפת את הפאר של העיר המדברית הזו. ממוקם על שובר הגלים של קורניש, קניון זה משלב בצורה חלקה קניות יוקרתיות עם נוף עוצר נשימה של המפרץ הערבי, ומציע חוויית קניות ללא תחרות.

כשתכנסו לאטריום רחב הידיים של קניון מרינה, יקבל את פניכם מגוון רחב של בוטיקים יוקרתיים וחנויות מעצבים. 🛍 זהו מקום שבו נפגשים המותגים היוקרתיים ביותר בעולם, ומציעים לחובבי האופנה גישה לקולקציות האחרונות של מעצבים בינלאומיים. בין אם אתם מחפשים הוט קוטור, תכשיטים משובחים או הגאדג'טים העדכניים ביותר, קניון מרינה מספק כל תשוקה שניתן להעלות על הדעת. האווירה היוקרתית של הקניון, המסומנת על ידי המפלים המדורגים והתעלות בסגנון ונציאני, מעודדת את הקונים להשתהות זמן רב יותר ולהתענג על מסע הקניות היוקרתי שלהם.

קניון מרינה הוא לא רק קניות; מדובר ביצירת חוויות בלתי נשכחות. תוכלו להתפנק עם תענוגות קולינריים באחד מבתי הקפה שעל קו המים, שם תוכלו להתענג על מנות גורמה עם נוף של המים הבתוליים. עבור אלה המטיילים עם המשפחה, אפשרויות הבילוי כגון קולנוע מולטיפלקס, אולם באולינג ואזור המשחקים לילדים, מבטיחים שיש משהו מהנה לכל קבוצת גיל. שילוב זה של קניות יוקרה עם פעילויות פנאי הופך את קניון מרינה ליעד חובה לביקור באבו דאבי, ומבטיח יום מלא בגילוי ופינוק.

לאור ההיצע המגוון של הקניון, מתברר מדוע ביקור בקניון מרינה הוא לא רק מומלץ אלא חיוני לכל מי שמבקש לחוות את אורח החיים היוקרתי של אבו דאבי. עם כל חנות ופעילות, הקניון מתמצת את הניחוח של העיר בשילוב תחכום קוסמופוליטי עם קסם מקומי – היבט שנחקר במדור 'חיי לילה ובילויים'. חוויית קניון מרינה חורגת מעבר לקניות גרידא; זהו חיבוק של האתוס המפואר של העיר, המפתה אתכם לטבול בשפע שלה.

הרפיה ובריאות

בלב הפועם של סגנון החיים היוקרתי של אבו דאבי ובתוך העושר התרבותי שלה, שוכן עולם שליו המוקדש לרגיעה ואיכות חיים. ניתן לראות את הדגש של העיר על רווחה הוליסטית באמצעות מערך של מקומות מפלט וספא המציעים מקלט מחיי העיר ההומים. מקלטים אלה מבטיחים שילוב ייחודי של טקסים מסורתיים וטכניקות בריאות מודרניות כדי להצעיר את הנפש והגוף.

חוויה שאין דומה לה ממתינה לכם בחמאמים המסורתיים, המהווים אבן פינה של נוהלי הבריאות המזרח תיכוניים. כאן, המבקרים יכולים לטבול את עצמם בטקס כי כבר יקר במשך מאות שנים. חוויית החמאם משלבת לרוב אמבטיות אדים, פילינג ועיסויים, ומשאירה תחושה מחודשת לחלוטין. בהתאם למסורת עתיקה זו, מכוני ספא רבים באבו דאבי משלבים מרכיבים מקומיים כמו זעפרן ועץ אלגום, ומציעים טוויסט יוקרתי לטיפולי הספא הקונבנציונליים.

עבור אלה המחפשים התחדשות נמרצת יותר, מרכזי הבריאות של אבו דאבי מספקים מגוון רחב של טיפולים. החל מעיסויים ממריצים המקלים על כל שריר להרפיה ועד לטיפולים הוליסטיים שנועדו ליישר קו עם הרווחה הגופנית והנפשית, האפשרויות הן אינסופיות. אתרי הספא של העיר ידועים בסביבה השלווה שלהם, הכוללים לעתים קרובות נופים מסנוורים של המפרץ הערבי או נופים מדבריים שלווים, ובכך משפרים את החוויה הטיפולית.

אבו דאבי חובקת שלווה ופינוק, וממצבת את עצמה לא רק כיעד להעשרה תרבותית והרפתקאות – כפי שניתן לראות בספארי המדברי ובמסעות קולינריים עשירים – אלא גם כמקום מפלט למי שמחפש רוגע ותחושת עצמי מחודשת. בעיקרו של דבר, העיר מציעה חווית יוקרה מקיפה, העונה על כל רצון למנוחה, התבודדות ופינוק, ובכך מבטיחה מפגש תיירותי הוליסטי באמת.

הרפתקאות בחיק הטבע

אבו דאבי, עיר שעוצבה על ידי פלאי הטבע הסובבים אותה, מזמינה את האמיצים והסקרנים לצאת מהמרחב העירוני ולעסוק בהרפתקאות חוצות מלהיבות. בין אם אתם נמשכים לפיתוי של המדבר או לקריאת הים, אבו דאבי מציגה שפע של פעילויות כדי להרוות את הצמא שלכם להרפתקאות.

הנוף המדברי סביב אבו דאבי מציע יותר מסתם יופי נופי; זהו מגרש משחקים למי שמחפש ריגושים. דמיינו את פרץ האדרנלין של ניגוח הדיונות בעודכם מנווטים בשטח המדברי המשתנה ללא הרף, חוויה המשלבת בצורה חלקה התרגשות עם הנוף המדברי המדהים. למי שמעדיף קצב איטי יותר, טיולי גמלים מציעים דרך מסורתית לחקור את מרחבי המדבר, בדומה לבדואים שעשו במשך מאות שנים. צורה זו של ניווט מדברי לא רק מחברת אתכם למורשת האזור, אלא גם מאפשרת התבוננות שלווה בנופים עוצרי נשימה.

קו החוף של אבו דאבי מזמין באותה מידה לאוהבי חוצות. חובבי ספורט מים ימצאו כאן את מקום המפלט שלהם, עם הזדמנויות לצאת למסעות קיאקים ביערות מנגרובים או לצלול למים הצלולים כבדולח כדי לחקור את בעלי החיים הימיים. לחוויה ייחודית באבו דאבי, אל תחמיצו את ההזדמנות לשוט במים ביאכטה יוקרתית, ולחזות בקו הרקיע של העיר מנקודת תצפית ברורה.

כפי שהוזכר קודם לכן ב"הרפתקה בשעות היום: ספארי במדבר", המדבר מציע שפע של הרפתקאות, אך המשיכה של אבו דאבי משתרעת מעבר לחולות. השילוב של הרפתקאות מדבריות עם טיולים ימיים מדגיש את המשיכה המגוונת של העיר, המשרתת הרפתקנים מכל הסוגים. אמצו את היופי הטבעי של אבו דאבי וצאו לפעילויות בחיק הטבע שמבטיחות לשדרג את מסעותיכם מסיור בלבד לחוויות בלתי נשכחות.

סיכום: זיכרונות של פעם בחיים

כשהשמש שוקעת מאחורי האופק של אבו דאבי, צובעת את השמיים בגוונים של זהב וסגול, אנו מוצאים את עצמנו מהרהרים במערבולת החוויות המקופלת במסע קצר בן שלושה ימים. אבו דאבי, עיר שבה המסורת משתלבת עם המודרניות, מציעה לא רק הצצה אל המפואר והמפואר, אלא גם חוויה סוחפת לתוך תרבות עשירה ומזמינה. מהפלא האדריכלי שהוא המסגד הגדול שייח זאיד ועד המקלט התרבותי של הלובר אבו דאבי, כל יום בילוי בעיר התוססת הזו מבטיח הרפתקה ייחודית ובלתי נשכחת.

ואכן, ההרפתקאות הקולינריות שלנו אפשרו לנו להתענג על הטעמים המקומיים והאקזוטיים כאחד, כאמור, תוך שילוב טעמים מסורתיים עם נגיעות עכשוויות. ובל נשכח את פרץ האדרנלין של ניגוח הדיונות בספארי המדברי, עדות לרוח ההרפתקנית של העיר. הערבים שלנו, שבילינו בתוך חיי הלילה הנוצצים והטיפול הקמעונאי היוקרתי בקניון מרינה, הוסיפו את הניצוץ הזה לסיפור שלנו באבו דאבי.

לאותן נשמות נודדות המחפשות בריחה המשלבת תרבות, הרפתקה ורוגע, אבו דאבי שולחת הזמנה. עם זיכרונות שנשארים וסיפורים מעוררי השראה, אבו דאבי מוכיחה את יכולתה לא רק לעמוד בציפיות אלא להתעלות עליהן, ומשאירה אחריה עקבות על חולות הזמן. לכן, בעודנו נפרדים מהעיר המפוארת הזו, אנו עושים זאת בידיעה שאבו דאבי העניקה לנו רגעים שיוקירו לכל החיים.

היתרונות של חקר אבו דאבי תוך 3 ימים

חשיפת העושר של אבו דאבי:

  • תובנות תרבותיות מגוונות: קבל הבנה מעמיקה של המורשת של איחוד האמירויות הערביות באמצעות ביקורים בציוני דרך ומוזיאונים איקוניים.
  • הרפתקאות קולינריות: התענגו על מגוון התענוגות הגסטרונומיים, וטעמו כל דבר, החל מהמטבח האמירתי המסורתי ועד למאכלים בינלאומיים.
  • פעילויות מלאות אדרנלין: לחוות את הריגוש של ספארי מדברי וספורט ימי, מתאים לחובבי הרפתקאות.
  • קניות יוקרתיות ורגיעה: התפנקו בטיפול קמעונאי יוקרתי בקניונים בעלי שם עולמי והירגעו בספא פרימיום ובמרכזי בריאות.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה באבו דאבי מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על אבו דאבי!