כרטיסים | מלונות

חיי לילה באבו דאבי לצעירים

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

לאן לצאת - מועדונים, פאבים ומסיבות באבו דאבי

אבו דאבי היא יעד מושלם לנופש, זוהי עיר שפשוט יש בה הכל, עם מגוון אדיר אטרקציות ואפשרויות בילוי, אך שזה מגיע לחיי לילה לצעירים יש לאבו דאבי להציע אפילו עוד יותר, החל ממועדונים מפוארים וחללי פנים אלגנטיים מושקעים במיוחד ועד להופעות חיות והמוזיקה העדכנית ביותר.

במועדוני לילה באבו דאבי יש הכל, והסצנה כל הזמן הולכת ומתפתחת שלנו לבילוי לילי באבו דאבי בו תוכלו לשחרר את עצמכם, להנות ולבלות זמן איכות עם החברים שלכם, כמובן שמלבד מועדונים מעולים חיי הלילה של אבו דאבי ממשיכים להציע עוד אפשרויות בילוי כמו מסיבות חוף וכמובן פאבים מעולים.

אז אם אתם חבר'ה צעירים או זוג צעיר שרוצה לטעום את חיי הלילה של אבו דאבי תוכלו לקרוא את המאמר שלפניכם ולתכנן לכם את הבילויים שלכם באבו דאבי.

שזה מגיע לחיי לילה לצעירים יש לאבו דאבי מה להציע
שזה מגיע לחיי לילה לצעירים יש לאבו דאבי מה להציע

מועדונים מומלצים באבו דאבי

מאד קלאב באי יאס (MAD ON YAS ISLAND) – מאד קלאב זהו המועדון המקורה הגדול ביותר באיחוד האמירויות כך שאתם בהחלט יכולים להסיק כמה הוא עצום, מאד קלאב הוא אחד המועדונים הפופולריים ביותר בקרב צעירים שמגיעים לאבו דאבי.

המקום מארח את טובי התקליטנים ועורך מסיבות עם אמנים מפורסמים מרחבי העולם, מאד קלאב הוא אחד המועדונים הכי מודרנים בעולם עם מערכת תאורה מדהימה וסאונד פשוט מושלם, תוכלו בהזמנה מראש להזמין חדר VIP וכמובן לחגוג כל הלילה.

שעות פתיחה : שלישי, חמישי ושישי בין השעות 23:00 עד 03:30 

מיקום: Leisure Drive, Yas Island, ליד מנהרת יאס אבו דאבי

איביזה המרלין הכחול (The Blue Marlin Ibiza) – אחד ממועדוני החוף הכי פופולריים באבו דאבי, על אף שהוא מרוחק ממרכז העיר ותצטרכו כדי להגיע אליו לנסוע ארבעים דקות ביקור במועדון שווה לגמרי כל רגע.

אחד היתרונות של איביזה מרלין מעבר לעובדה שהוא ממוקם על חוף הים זוהי העובדה שהוא נפתח בשעה אחת בצהריים, כך שאם אתם רוצים לבלות כמה מהשעות המוקדמות של היום איביזה בהחלט אחד האפשרויות המומלצות.

שעות פתיחה: שישי ושבת בין השעות 13:00 עד 23:0 

מיקום: Golden Tulip Al Jazira Hotels and Resort, מחוץ לכביש שייח זאיד, יציאה 399, Ghantoot

לג'נדס קלאב (Legends) – אם אתם אוהבים לרקוד למוזיקה קצבית עכשווית, קחו בחשבון את לג'נדס קלאב אחד המועדונים הכי שווים באבו דאבי, עם התקליטנים המובילים בעולם ואווירה יוצאת מן הכלל.

לג'נדס קלאב הוא אחד המועדונים האהובים ביותר על צעירים בדובאי ובהחלט יש להם סיבה לכך, מלבד העובדה שזהו אחד המועדונים המובילים באבו דאבי תוכלו למצוא במקום גם תפריט מאוד מגוון של מה שהם קוראים לו חטיפי מסיבה.

שעות פתיחה: 09:00 עד 03:30

מיקום: אבו דאבי, אל מרקזייה, דרך קורניש, אבו דאבי 

אקסצ'יינג' (EXCHANGE) – אחד המועדונים הכי מגוונים מוזיקלית באבו דאבי, זהו אחד המועדונים הכי אהובים על צעירים גם מקומיים וגם תיירים שמגיעים לביקור בעיר, המועדון ממוקם בלה מרידיאן אחד המלונות המבוקשים באבו דאבי.

אקסצ'יינג' מנגן מספר ז'אנרים של מוזיקה החל מטראנס, רגאטון ועד רוק ואר אנד בי, המועדון פתוח כל ימות השבוע ויש גם ערב מיוחד לנשים כמו מרבית המועדונים באבו דאבי. 

שעות פתיחה: מדי יום 09:00 עד 3:30 לפנות בוקר 

מיקום: Le Meridien Village, אזור מועדון התיירים אל זהיה, אבו דאבי

פאבים מומלצים באבו דאבי

דיאבליטו (Diablito) – אחד המקומות הצבעוניים בעיר תרתי משמע זהו בר מדליק עם עיצוב ייחודי אחד המקומות היפים בעיר, יש במקום גם מרפסת מבודדת לחלוטין עם נוף מדהים על המרינה, המחירים של הבר מעולים ופעמיים ביום יש האפי האוור שתוכלו לקנות משקאות אפילו בזול יותר.

שעות פתיחה:כל השבוע החל מ 12:00 עד חצות

מיקום: יאס מרינה

במבו (BAMBU) – זהו בר המעוצב בנושא של ג'ונגל עם תפאורה יוצאת דופן ומיוחדת, הבר ממוקם בתוך המלון קריסטל הצנוע יחסית למלונות אחרים באבו דאבי, אך עם זאת במבו הוא בר איכותי ביותר והעיצוב של המקום הוא בהחלט לא משהו שרואים כל יום.

המוזיקה בבר היא מעולה ותוכלו להנות גם מתפריט מאוד מגוון החל ממנות לטיניות עד למטבח היפני.

שעות פתיחה: כל השבוע החל מ 12:30 עד חצות.

מיקום: מלון קריסטל, ליד מדינת זאיד

בר ג'אז אנד פיז (Jazz N Fizz) – אם אתם אוהבים ג'אז ואווירה טובה ג'אז אנד פיז הוא בהחלט מקום מומלץ עבורכם, בר מקסים אשר ממוקם בקומה השלושים ושש של סופיטל אבו דאבי, כל יום משש בערב עד תשע יש האפי האוור עם מחירים משתלמים במיוחד.

שעות פתיחה: כל יום מ 17:00 עד 01:00.

מיקום: Corniche Street – Al Dana E9-01 

מסיבות מומלצות באבו דאבי

הלאונג' הרטוב (SOAK IT UP AT W LOUNGE) – אחת המסיבות הכי כיפיות באבו דאבי לצד הבריכה עם התקליטנים הכי טובים ומוזיקה מעולה, המסיבה מתקיימת כל יום שבת בצהריים.

שעות פתיחה: כל שבת החל מ 12:30 עד 15:30

מיקום: Yas Hotel Abu Dhabi, 0001

פולס (PULSE) – באותו מקום של הלאונג' הרטוב רק מסיבה ושעה שונה לגמרי, המסיבות של פולס הן המסיבות הכי מקפיצות באבו דאבי, מסיבה תחת כיפת השמיים, אחת המסיבות המומלצות ביותר בעירמושלם עבור צעירים שרוצים לחגוג עד הסוף.

שעות פתיחה: כל שבת החל מ 20:00 עד 23:00

מיקום: Yas Hotel Abu Dhabi, 0001.

אבו דאבי היא מקום מעולה לבילויים עם חיי לילה תוססים
אבו דאבי היא מקום מעולה לבילויים עם חיי לילה תוססים

שאלות ותשובות בנוגע לחיי לילה באבו דאבי לצעירים

כן אבו דאבי היא מקום מעולה לבילויים עם חיי לילה תוססים, מועדונים עם התקליטנים המובילים בעולם פאבים מיוחדים ומסיבות מעולות.

רוב המועדונים משמיעים בעיקר מוזיקת ריקודים עכשווית אך יש מועדונים עם מוזיקה יותר מגוונת כמו לדוגמא אקסצ'יינג' קלאב.

כן יש כמה חוקים מחמירים מאוד שממש לא כדאי לכם לעבור אותם, אסור להיות שיכורים ברחוב וכמובן שאסור לשתות בפומבי, אסור להתנשק בפומבי בשום צורה, שימו לב שהאמירטים מחמירים מאוד עם חוקים אלו.

חיי הלילה באבו דאבי מתמקדים בעיקר במוזיקה עכשווית אך יש כמה מקומות שמשמיעים גם מוזיקה יותר מגוונת ותוכלו אפילו למצוא מועדון ג'אז לא רעה בכלל.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה באבו דאבי מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על אבו דאבי!