כרטיסים | מלונות

ארמון אמיראטס באבו דאבי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

כאשר אנו חושבים על אבו דאבי הדבר הראשון שקופץ בדרך כלל זהו העושר והשפע הרב שיש לאבו דאבי להציע ובכלל לאיחוד האמירויות שבעשורים האחרונים מתפתחת כל הזמן בקצב מסחרר ובלתי יאמן.

על אף הפיתוח הבלתי פוסק אבו דאבי עדיין מצליחים להפתיע כל פעם מחדש ולנפץ שיאים אדירים, אחד השיאים הגדולים ביותר באבו דאבי תרתי משמע זהו ארמון אמיראטס באבו דאבי המלון בעלות בנייה הגבוהה ביותר בעולם.

ארמון אמיראטס באבו דאבי הוא מלון יוקרתי בדירוג של חמישה כוכבים מרהיב ביופיו עם מסעדות פאר, ספא, מגרשי ספורט, שני בריכות ענקיות עם פעילויות, חנויות וכמובן מגוון גדול של פעילויות מעולות, על אף שארמון אמיראטס באבו דאבי הוא יוקרתי ניתן למצוא חדרים במחירים יחסית סבירים של החל מאלף שקלים ללילה, שימו לב שהחדר הכי יקר במלון יעלה לכם שלושים ושבע אלף שקל.

ארמון אמיראטס באבו דאבי, זהו אחד המלונות היוקרתיים בעולם
ארמון אמיראטס באבו דאבי, זהו אחד המלונות היוקרתיים בעולם

ההיסטוריה של ארמון אמיראטס באבו דאבי

ארמון אמיראטס נחנך בשנת אלפיים וחמש והוא נחשב לאחד  המלונות היקרים ביותר בעולם עם עלות בנייה של יותר משלושה מיליארד דולר הוא ניצב במקום השלישי וללא ספק המכובד, זהו סכום אדיר שקשה לתפוס, כנראה עד שרואים את הארמון ומבינים את גודל ההשקעה.

העבודות על המבנה החלו בסוף אלפיים ואחת כאשר האדריכל ג'ון אליוט היה זה שאחראי על עיצוב המלון, ארמון אמיראטס באבו דאבי הוא אחד המבנים היפים ביותר בעולם, המלון מעוצב בסגנון איסלאמי עם קשתות מרהיבות המאוזנות על ידי גיאומטריה לא פחות מגאונית.

המבנה כולל מאה וארבע עשרה כיפות קטנות אשר מפוזרות על כל חלקי המבנה, ובמרכז ניצבת כיפה ענקית, המלון צבוע בצבעים שמזכירים את חול המדבר מה שמעניק לו חזות מדהימה ומרשימה מאוד, 

כאשר המלון נפתח הוא נוהל על ידי חברה שנקראת קמפינסקי החל משנת אלפיים וחמש עד שנת אלפיים ועשרים כאשר אז הוחלפו הבעלים למותג רשת המלונות מנדרין אוריינטל, ומאז שהם נכנסו לתמונה המלון עובר שיפוצים נרחבים כדי לשדרג אותו אפילו יותר.

מה צריך לדעת על ארמון אמיראטס באבו דאבי

ארמון אמיראטס באבו דאבי ממוקם על חוף בתולי ופרטי לחלוטין, זהו אחד המלונות היוקרתיים ביותר בעולם, המלון מכיל, 

שלוש מאות תשעים וארבע חדרים שמתוכם יש תשעים ושתיים סוויטות ועוד עשרים ושתיים סוויטות יוקרתיות במיוחד שנמצאות בקומה העליונה של המלון והמחירים שלהם נעים בין עשרים אלף שקלים ללילה עד שלושים ושבע אלף שקלים ללילה בודד.

כאמור יש מבחר גדול של סוגי חדרים ומחירים הרבה יותר זולים כאשר החדר הפשוט ביותר במלון (כמובן פשוט ביחס למלון עצמו), מתחיל בעלות של אלף שקלים ללילה, המלון כולל גם מתקנים רבים פעילויות ואטרקציות מעולות.

יש במלון שתי מתקני ספא יוקרתיים ומומלצים, אינספור חנויות יוקרה, מסעדות איכותיות ביותר, מתקני ספורט הכוללים מגרש כדורגל, טניס, קריקט, כדורעף חופים, יוגה, ספורט ימי ועוד שלל פעילויות מצוינות, כמו כן יש אולמות כנסים, אולמות אירועים שמתקיימים בהם הופעות לעיתים בינלאומיות ואפילו שתי מנחתים עבור מסוקים.

ארמון אמיראטס באבו דאבי ממוקם באזור יוצא מן הכלל ומלבד שפע הפעילויות והאטרקציות בו עצמו יש באזור שלו עוד מגוון גדול של אטרקציות מעולות כולל יעדי קניות מעולים ואתרי תרבות ומורשת שאסור לפספס כאשר אתם נמצאים בטיול באבו דאבי.

ארמון אמיראטס באבו דאבי מכיל שמונה ברים ומסעדות שונות כאשר כל אחת מציגה תפריט שונה, כל המסעדות יוקרתיות והאוכל פשוט מעולה, יש גם מסעדות עם מרפסת ממש על שפת הים, וכאשר אתם אוכלים ארוחת ערב אתם יכולים לראות את השקיעה המרהיבה מעל המפרץ הפרסי.

יש המון הצעות וחבילות שונות שהמלון מציע כך שבהחלט אפשר למצוא חדרים במחירים סבירים יחסית למה שאתם מקבלים, לדוגמא תוכלו למצוא הנחות מפתיעות עבו ירח דבש במלון שהוא בהחלט המקום המושלם עבור חופשה רומנטית עם בן או בת הזוג שלכם.

ארמון אמיראטס באבו דאבי נמצא בכתובת: ארמון האמירויות אבו דאבי מערב קורניש כביש איחוד האמירויות הערביות, וכאמור הוא נמצא באזור מרכזי של העיר, בקרבה לקניונים והמרינה של אבו דאבי.

הגנים המקסימים של ארמון אמיראטס
הגנים המקסימים של ארמון אמיראטס

איזה אטרקציות יש בארמון אמיראטס באבו דאבי

ארמון אמיראטס באבו דאבי מלא באטרקציות ופעילויות מעולות, המלון יושב על רצועת חוף מדהימה ופרטית באורך של כמעט קילומטר וחצי, מלבד בית הקפה והמסעדות בחוף אתם יכולים להנות ממגוון של פעילויות ספורט ימי, לשחק כדורעף או להשתכשך בים.

כמו כן אתם יכולים להשכיר ביתני חוף מקסימים שנמצאים ממש קרוב לשפת המים, אלה בקתות עשויות עץ עם מיטה נוחה וספות הבקתות נמצאות בקרבת אחת המסעדות המעולות של המלון ואתם יכולים גם להזמין לכם אוכל ושתייה ישירות לבקתה שהשכרתם.

בספא תוכלו למצוא תפריט טיפולים מרשים במיוחד הכולל כמעט את כל סוגי הטיפולים שיש, בשילוב היופי הפאר והמודרניות של המקום טיפול בספא זהו אחד הדברים המרגיעים ביותר שתוכלו לעשות באבו דאבי.

ארמון אמירטאס מכיל גם שתי בריכות ענקיות, ברכה אחת שנקראת בריכת הפנאי שפתוחה כל יום החל מעשר בבוקר עד זמן השקיעה והיא נועדה להיות הבריכה הרגועה, 

כאשר הבריכה השנייה שכנראה מתאימה יותר לצעירים היא נקראת בריכת ההרפתקאות שם תוכלו למצוא מגוון של משחקי מים מתקנים מגניבים ומגלשות בגדלים שונים, בריכת ההרפתקאות גם כן פתוחה כל יום החל משבע בבוקר עד השקיעה.

אם אתם מחפשים קצת שקט ורוגע אתם יכולים להצטרף לשיעור יוגה יומי ויניאסה והאטה באורך של שעה אחת, מצד שני אם אתם מחפשים קצת לפרוק אתם יכולים להשתמש במסלול הריצה המקצועי או להשכיר אופניים ולנסוע במסלול מדהים של שש וחצי קילומטר דרך גנים מדהימים במיוחד.

אם אתם עושים את כל הסיבוב תוכלו להגיע אל מגרשי הקריקט שם תקבל נוף עוצר נשימה על המלון ותוכלו להבין עד כמה הוא גדול עוצמתי ויפה בהחלט הרגע המתאים להוציא את המצלמות שלכם ולצלם לכם מזכרות מהטיול המדהים לארמון אמיראטס באבו דאבי.

אפשר לומר שארמון אמירטס הוא אטרקציה בעצמו ואם אתם לא מתכוונים להישאר לישון בו בהחלט מומלץ להגיע ולהתרשם ממנו, הכניסה למלון לא עולה כסף ואתם יכולים לטייל בו ולראות את אחד המלונות היפים בעולם מקרוב.

שאלות ותשובות בנוגע לארמון אמיראטס באבו דאבי

ארמון אמיראטס באבו דאבי הוא אחד המלונות היקרים ביותר בעולם בעלות של יותר משלושה מיליארד דולר, זהו מלון מדהים עם עיצוב בסגנון איסלאמי, ארמון אמיראטס באבו דאבי נחשב לאחד המלונות היפים והטובים בעולם כולו.

החדרים במלון הם בהחלט לא זולים באופן טבעי, אך אתם יכולים למצוא מחיר של אלף שקלים ללילה בחדרים הפשוטים יותר שעיין נחשבים לרמה גבוהה ביותר, יש עוד המון סוגים של חבילות כך שאתם יכולים למצוא מחירים יחסית סבירים.

ארמון אמיראטס באבו דאבי מכיל מגוון גדול של פעילויות ואטרקציות, החל מרצועת חוף מדהימה עם ספורט ימי, מגרשי ספורט שונים, ספא יוקרתי, שתי בריכות ענקיות ועוד מגוון גדול של פעילויות יומיות כמו לדוגמא שיעורי יוגה.

כן הכניסה למלון היא חופשית ואתם בהחלט יכולים ואף מומלץ לטייל במלון עצמו ובגנים שסביבו, המלון נמצא באזור מרכזי ליד אטרקציות נוספות כך שאתם יכולים לשלב את הביקור במלון עם עוד דברים לעשות.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה באבו דאבי מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על אבו דאבי!