כרטיסים | מלונות

מגדלי איתיחאד באבו דאבי

מתכננים טיול לדובאי או אבו דאבי? השאירו פרטים ונעזור בתכנון הטיול 👇

כל מה שצריך לדעת על מגדלי איתיחאד באבו דאבי

אבו דאבי הפכה להיות אחת הערים המודרניות בעולם תוך כמה עשורים העיר הפכה להיות מלאה בגורדי שחקים ומבנים יוצאי דופן, אבו דאבי הפכה גם להיות יעד תיירותי עבור אנשים מכל רחבי העולם וכמובן גם מישראל שמאז שהישראלים גילו את העיר נראה שכולם רוצים לנסוע לחופשה באבו דאבי.

האמירתים בנו בשנים האחרונות אזורים שלמים שעד לא מזמן היו מדבר שכוח, כביש קורניש הוא כביש באורך של שמונה קילומטר שכולו נועד להכיל אטרקציות של פנאי ובידור לכל המשפחה, אחד המתחמים בכביש זהו המתחם של מגדלי איתיחאד באבו דאבי.

מגדלי איתיחאד הם קבוצה של חמישה גורדי שחקים הממוקמים בכביש קורניש, המתחם של המגדלים משתרע על פני שטח של יותר ממיליון מטר רבוע, המתחם מכיל חמישה בניינים שלושה מגדלי מגורים, מגדל המיועד לעסקים, ומלון חמישה כוכבים ג'ומיירה איתיחאד טאוור (Jumeirah at Etihad Towers) המתנשא לגובה של מאתיים שמונים מטר.

מגדלי איתיחאד באבו דאבי אטרקציה שאסור לפספס
מגדלי איתיחאד באבו דאבי אטרקציה שאסור לפספס

מה יש לעשות ולראות במגדלי איתיחאד באבו דאבי

מתחם מגדלי איתיחאד אבו דאבי הם פנינה ארכיטקטונית על כביש החוף החדש קורניש,זהו מתחם מגורים, עבודה, מסעדות ובתי קפה בית מלון עם חוף פרטי ותצפית מדהימה

המעניקה מראות פנורמיים מרהיבים על אבו דאבי ועל המפרץ הפרסי.

 

מרפסת התצפית של מגדלי איתיחאד נמצאת בגובה של שלוש מאות מטרים התצפית נמצאת במגדל השני של מגדלי איתיחאד, בקומה השבעים וארבע של מלון ג'ומיירה איתיחאד, זוהי נקודת התצפית הגבוהה ביותר באבו דאבי נוף פנורמי מרהיב על העיר ועל קו הרקיע שהפך להיות מודרני ומלא בגורדי שחקים.

בית הקפה בתצפית של מגדלי איתיחאד ידוע בתה של שעות אחר הצהריים ומציע מבחר עשיר של טעמים מיוחדים של תה כמו כן תוכלו למצוא גם קפה טחון ערבי מסורתי אשר מוגש עם אפריטיף מעולה. מומלץ לנסות את התערובות המיוחדות שבית הקפה מציע.

מחיר של כרטיס כניסה לתצפית של מגדלי איתיחאד במגדל מספר שתיים הוא תשעים וחמישה דירהם אם אתם רוצים ניתן לרכוש כרטיס כניסה כולל ביקור בבית הקפה יחד עם תה או קפה וכיבוד זה יעלה לכם מאתיים חמישים דירהם.

שעות הפעילות של התצפית מלבד יום ראשון שהמקום סגור התצפית פתוחה למבקרים כל יום החל משתיים עשרה בצהריים עד שמונה בערב, הזמן הטוב ביותר לביקור בתצפית הוא בזמן שהשמש שוקעת.

נראה שתושבי אבו דאבי חשבו על הכל כאשר הם תכננו את המתחם של מגדלי איתיחאד, אם זה מבחינת תחבורה ציבורית שמסודרת בצורה נוחה להפליא, המגדלים נמצאים במרחק של רבע שעה עשרים דקות נסיעה מהתחנה המרכזית של אבו דאבי.

מגדלי איתיחאד מכילים גם אזור של מסעדות משובחות, ברים ומגוון אפשרויות של חיי לילה, יש אחת עשרה מסעדות וברים משובחים המציעים מגוון נרחב של מאכלים מהמטבח האיטלקי, היפני והלבנוני ועוד מסעדות מרחבי העולם וכמובן גם אוכל ערבי מסורתי.

אחת האטרקציות הכי פופולריות בעיר שנמצאת בקרבת מקום זהו מרינה איי הגלגל הענק של אבו דאבי שמעניק נוף מדהים על העיר ונחשבת לאחת האטרקציות האהובות על משפחות שמטיילות באבו דאבי, כמו כן אם אתם רוצים לעשות קצת שופינג באבו דאבי תוכלו למצוא את קניון המרינה במרחק הליכה קצר.

מלבד מקום אידיאלי לקניות באבו דאבי יש עוד אטרקציות רבות בקניון כמו למשל פארק הטרמפולינות שנמצא בכניסה הדרומית של הקניון, זהו אחד המקומות הטובים ביותר לפעילות משפחתית, או אם אתם מעוניינים לעשות קניות ולהסתובב בקניון הילדים יוכלו לשחק בינתיים, כמובן שיש במקום השגחה מלאה ואין לעזוב ילדים קטנים מדי.

שאלות ותשובות בנוגע למגדלי איתיחאד באבו דאבי

מגדלי איתיחאד באבו דאבי זהו מתחם של חמישה בניינים המשמשים למגורים, משרדים ובית מלון, זהו מתחם פנאי ובידור מעולה לכל המשפחה עם מגוון אטרקציות מעולות.

כן בבניין מספר שתיים בקומה השבעים וארבע, מגובה של שלוש מאות מטרים תוכלו להיכנס לתצפית המדהימה והגבוהה ביותר שנמצאת באבו דאבי. 

כן מגדלי איתיחאד באבו דאבי נמצאים באזור של כביש קורניש אחד המקומות שיש בהם ריכוז גבוהה של אטרקציות מדהימות לכל המשפחה.

המגדלים נמצאים בכתובת: Corniche West Street, Opp Emirates Palace Hotel, ניתן להגיע למקום בקלות באמצעות התחבורה הציבורית המעולה של אבו דאבי.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה באבו דאבי מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על אבו דאבי!